پرهیز کن ای زاهد اگر "اهل یقینی"...

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

ساعت کاری...

دوشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۲، ۰۳:۴۶ ب.ظ

هیچوقت نمیفهمی به یک ایرانی چه ساعتی زنگ بزنی خوبه.

قدیما12تا5 با کسی تماس نمیگرفتم و 9شب به بعد

جدیدنها بدلیل اینکه بعدازظهرا بیدارم و ترافیک کاری و تلفنهام بعدازظهره

خب طبیعی کارم که گیر میکنه این ساعت زنگ بزنم

بهتر از اینکه ساعت 11شب تلفنت زنگ بخوره و اون طرف طراح باشه و قرار باشه

نشریه برای فردا تهیه بشه و بهت بگه من لوگو طراحی نمیکنم ....

اون شب مونده بودم بعداز یک هفته و دو روز تاخییر حالا یادش اومده اینکارو نمیکنه...

الان زنگ زدم به یکی که دیشب کلی تحویلم گرفتو کارامو تایید کرد بعد با جدیت گفت ساعتو نگاه کردی!!!

منم گفتم مگه شما الان سرکار نیستین

گفت هستم ولی ساعت استراحتمه. خب آخه من از کجا بدونم ساعت استراحتته مدیر مسئول تا بوده این ساعت

به ما زنگ زدین و ازمون کار کشیدید!!!

--------------

تمام اینها را نوشتم که بگم

خیلی عوض شدم و صبور اما هر اخلاقیم که تغییر کرد این برخوردنم تغییر نکرد

جایی که عزت نفسم خدشه دار میشه بم برمیخوره(عصبانیت)


  • roshan del

نظرات  (۱)

  • دختر کویر
  • اخ اخ واقعا این حس عزت نفس توی هممون هست
    باید سنگ باشی تا بی تفاوت بشی...