پرهیز کن ای زاهد اگر "اهل یقینی"...

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

کارهایی مغایر با تو...

جمعه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۱۳ ب.ظ

مشغول نوشتن و جم آوری مطالبی هستم که با شخصیت و علاقه ام کاملا متفاوته.

یک نشریه ای که جلد روش رو از کاریکاتور بچه های دانشگاه شروع میکنم و همه صفحاتش باید طنز باشد.

این چند روز که دس تنها مشغولم عجیب گمان میکنم چه کاره بی خودی و وقتم... اما وظیفه ایست روی دوشم

هرچند با من هیچ تناسبی ندارد.

به امید فعالیت برای همه در همان زمینه ای که اوج علاقه و کارایی ست.

از همه این مکتوبات بگذریم اجرای برنامه ای را هم قبول کردم

دلم سوخت از اصرار ها و بعد چون نام مادر شهید آمد پدیرفتم

کاری که اصلا دوست ندارم  " مجری" :(

نشریه فقط فرهنگی اجتماعی علمی کار میکردم که شد طنز

اجرا هم فقط گفتوگویی در مسائل همان زمینه ای نه که مثل مجری اعلام برنامه و ....

خیره ان شاالله


  • roshan del